Kauba seisukord
Kaubad kategoorias Uued asjad on üldjuhul uued ja kasutamata. Osa neist on päris uued ja originaalpakendis kaupluste jäägid, teine osa on aga klienditagastused. Mõlemad pärinevad peamiselt Amazonist. Klienditagastused ei pruugi olla pakitud originaalpakendisse, samuti võib neid olla proovitud (eriti riiete ja jalanõude puhul).
Kaubad kategoorias Kasutatud on alati juba kellelgi teisel kasutuses olnud. Siiski on need veel kasutuskõlblikud ja kenad. Kui on märgata defekte, on see kauba kirjeldusse lisatud (vahel võib jääda ka kahe silma vahele). Kasutatud kauba puhul tuleb arvestada kasutusjälgedega. Asjad vajavad läbipesemist ja triikimist, võib esineda erinevaid lõhnu, loomakarvu, tolmu. Kaupa müüakse “nii nagu on”, ilma eelnevalt pesemata-triikimata. Kui tootel esineb suuremaid defekte – auke, püsivaid plekke, mis pesus välja ei tule vms, on see üldjuhul eraldi toote kirjelduses välja toodud.
Tellimise ja broneerimise kohta
Kuna peaaegu kõiki teise ringi tooteid on ainult üks, saab iga toote endale esimene tellija. Tellimiseks pane soovitud toode ostukorvi, kus see on sinu jaoks broneeritud 60 minutit. Selle ajaga pead jõudma korvi lisada ka teised soovitud tooteid (kui neid on), täitma kassas tellimuse andmed ja esitama tellimuse. 60 minuti möödudes võetakse toode sinu korvist välja ja see on uuesti kõigile tellimiseks saadaval. Saad ostukorvi minnes igal ajal näha, kui palju sul veel aega alles on.
Maksmine
Tellitud kauba eest saab tasuda kas pangalingiga või deebet-/krediitkaardiga koheselt tellimuse esitamisel.
Kohaletoimetamine
Kassas saad valida erinevate tarneviiside vahel – pakiautomaadid ja kuller. Aga on veel üks võimalus. Kuna e-poes on palju odavaid ja ka tasuta asju, soovid võib-olla koguda kokku mitu tellimust, et need korraga ühe postikulu eest saata. Sellisel juhul vali tarneviisiks “Saatke pakk järgmise tellimusega koos”. Kui järgmisel korral ikka veel ei taha saatmist, toimi samamoodi. Lõpuks viimase tellimusega, kui võib paki ära saata, vali soovitud pakiautomaat või kuller. Palun arvesta, et ühtegi tellimust me üle ühe kalendrikuu ei hoia. Kui kuu on möödas ja sa pole rohkem tellimusi teinud või postikulu maksnud, tellimus tühistatakse.
NB! Kui tahad, võid ise pakile Tootsi alevis, Pärnumaal järgi tulla. Selleks vali samuti tasuta tarne variant “Saatke pakk järgmise tellimusega koos” ning kirjuta märkuste lahtrisse, et soovid ise järgi tulla. Kui tellimus on kokku pandud, tuleb sulle e-kiri järeletulemise andmetega.
Kaup jõuab kohale üldiselt 7 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist, eriolukorras (nt pidevalt täis olevate pakiautomaatide tõttu või suure hulga korraga töös olevate tellimuste tõttu) võib minna ka kuni kaks nädalat.
Kasutajakonto
Esimese tellimusega on soovitav teha omale konto ja valida kasutajanimi. Link parooli seadistamiseks saadetakse meilile. Hiljem saad oma kontoga sisse logida, et näha oma hiljutisi tellimusi ja nende olekuid. Võimalikud olekud on järgmised:
Ootel – tellimus on esitatud aga pole veel pakkimiseks valmis (maksmata)
Makstud – tellimus on tasutud ja ootab, millal on õige aeg koos teis(t)e tellimus(t)ega pakkimisele minna
Töös – tellimus on tasutud ja pakkimisel
Täidetud – tellimus on pakitud ja sinu poole teel või juba kohale jõudnud
Tühistatud – tellimus jäi maksmata või on muul põhjusel tühistatud
Kontakt
Küsimuste korral või niisama jutustamiseks saab minuga (e-poe omanikuga) kõige lihtsamini kontakti messengeris. Võib ka kirjutada aadressile linda@teiseringikaup.ee
Ametlikud kontaktandmed:
OÜ 63B
(registrikood 16958538)
Tuleviku 2-10, 87501 Tootsi, Pärnumaa
linda@teiseringikaup.ee